Tuesday, October 27, 2009

ΣΠΥΡΟΣ ΡΕΒΗΣ! ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ Η ΣΑΜΠΑΝΙΑ...


Νομίζω πως δεν είμαι καλά! Δεν το είδα αυτό! Αυτό είναι η αποθέωση της ΚΟΥΛΗΣ!!! ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΒΙΝΤΕΟ! Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΟΥΛΗΣ! Δέν μπορώ να πω κάτι αλλο... δείτε το...
βίντεο απλά!

2 ΣΧΟΛΙΑ on "ΣΠΥΡΟΣ ΡΕΒΗΣ! ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ Η ΣΑΜΠΑΝΙΑ..."

Eksalli on October 27, 2009 at 11:52 PM said...

Καλέ αηδίασα ... Μα που τα βρίσκεις τσουλάκι μου??? τώρα μου κόπηκε η όρεξη καλή μου, πάει μου το χάλασες το γιουβετσάκι.
Μα τι νάζι... τι τσαχπινιά. Με τόσα φρούτα εκει μέσα δυσκολεύεσαι να τον ξεχωρίσεις. Ναι έλα να κάψουμε και επιδερμίδα με το ανθρακικό. Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου.
Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση δεν έχουμε ούτε κρασί (έχουμε σαμπάνια), ούτε θάλασσα (έχουμε μπανιέρα), ούτε αγόρι (ασχολίαστον).
Αυτός τώρα το παίζει στρέιτ. Η μπούκλα μου είναι πιο στρέιτ απο δαύτον. Α πα πα πάλι συγχύστηκα... Τσ τσ τσ....

Koultouriara on October 28, 2009 at 12:50 AM said...

Χρυο μου η μεσουλα δεν ειναι δαχτυλιδι, ουτε μεσουλα ειναι, βραχιολι και λιγα λεω...
Αγαπη μου και απο μακρια να ειναι η καμερα και απο κοντα, δεν το σωζεις.
Το τραγικο του βιντεο ειναι οτι δεν ειχα αηδιασει μεχρι να δειξει την Καλομοιρα

Post a Comment

FANS

 

ΕΞΑΛΛΗ !!! Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez