Friday, October 30, 2009

EΞΑΛΛΕΣ ΣΤΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ...


Μιάς και αυτό με τη μπανιέρα εχεί πολύ επιτυχία εδω στο ελλάντα είπα να συγκεντρώσω όλα τα κουλα βίντεο με όλες τις κουλές έξαλλες... στη μπανιέρα! Αφιερωμένο στις έξαλλες φίλες μου που...
είμαι σίγουρη πως θα φρίξουν!!!!! ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!!







ΣΕ ΠΙΣΙΝΑ...





1 ΣΧΟΛΙΑ on "EΞΑΛΛΕΣ ΣΤΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ..."

Tsoulaki on October 30, 2009 at 5:52 PM said...

Tέλος, δεν μπορεί όλοι να εχουν μπει στη μπανιέρα τους και να χουν βγει στη τιβι και εγώ! Η Τσουλάρα η ξακουστή! να μην εχω ενα βίντεο στη μπανιέρα μου? Όχι αγάπη μου... δεν το δέχομαι, βάζω αμέσως τα μπρατσάκια μου, το πιο καυτό μου μαγιό και βουτάω μεσα στη μπανιέρα με τη σαπουνάδα! Μιας και τη σαμπάνια την ήπια εχθές το βράδυ με τον Μπάμπη, αποφάσισα να πιω ρετσίνα! Εγώ θα κάνω τη διαφορά! Καλώ όλες τις έξαλλες φίλεσ μου να πετάξουν τα ρούχα τους, να βάλουν το μαγιό τους και να μπούν ΈΞΑΛΛΕΣ στη μπανιέρα τους να πλατσουρίσουν!!!!

Post a Comment

FANS

 

ΕΞΑΛΛΗ !!! Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez