Wednesday, October 28, 2009

Η Γκαγκα και η τουφα της


Ε ναι λοιπον ειναι γεγονος!!!
Θες και εσυ κατι παραπανω απο την αγαπημενη σου τραγουδιστρια?
Νοιωθεις πως...
... το το μουλτιμιντια πανοραμα που σου προσφερει δεν ειναι αρκετο!?
Ε λοιπον η γκαγκα φροντισε για σενα αγαπητη φαν, εξαλλη!Ναι!
Τωρα μπορεις να εχεις και εσυ μια τουφα της γκαγκα!
Μεσα στο νεο σουπερ ντουπερ γκλαμουρ σεκσι σπεσιαλ Edition cd album της θα περιεχεται μια τουφα της, ναιι καλα ακουσατε, μια ολοκληρη τουφα :)

Μα καλα μας δουλευει?
Ποια νομιζεις οτι εισαι κοπελια και μοιραζεις τριχες στον κοσμο?
Ηδη μοιρασες αρκετες με τα CD σου ,ενταξει φτανει.
Ντακς μανταμ ειπαμε εχεις ταλεντο μην το παραχεσουμε ομως, ε?
Δηλαδη το φανταζεστε?Σε καθε κλαμπ οταν παιζει γκαγκα να σηκωνει η καθε εξαλλη την τουφα και να κωλοχτυπιεται?Ε οχι να αισθαναιτε και η γκαγκα με την τουφα της σε παγκοσμια επικρατεια να βολοδερνει!Και τι παραπανω εχει η τουφα τις γκαγκα απο την δικη μου ε?Ασε που πιστευω οτι οτι το εχει προσχεδιασει απο παλια, μαζευε τις τουφες τις μια μια απο μικρη για να τις εξαπολυσει σε ολο τον πλανητη η μοχθηρη η γκαγκα.
Και σας λεω εγω, με τοσο Dna που θα κυκλοφορει τι θα γινει αν καποιος αρχισει να την κλονοποιει?
Χρυση μου απλα φαντασου το, να περπατας στο κολωνακι με την καινουρια louis vuitton και ξαφνικα να γυρισεις και να δεις αυτο!!!



ΟΙ ΓΚΑΓΚΕΣ ΕΠΙΤΗΘΕΝΤΑΙ!!!!

Οχι τιποτα αλλο αλλα μετα κλασσικα Βισση και βανδη θα το αντιγραψουν και θα γεμισουμε περα απο γκαγκες και αταλαντες παντου....τρομαξα λιγο με αυτη την σκεψη...

1 ΣΧΟΛΙΑ on "Η Γκαγκα και η τουφα της"

Tsoulaki on October 29, 2009 at 1:30 AM said...

Θεέ μου τι εφιαλτης!!!! Και ποιός μου λέει εμένα οτι οι ΄γκαγκά-τούφες δεν έχουν ψείρες???? Ε???????? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΔΙΣΚΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΉΣΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΟΥΣΙΑ ΤΟΥΦΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΥΚΝΟ, ΨΕΊΡΕΣ? Ε???????? Αντε γιατί η κάθε μουρλή κάνει το ψώνιο της και βγάζει ένα σκασμό λεφτά! Ακους εκεί τούφες, ΉΜΑΡΤΟΝ!!!!

Post a Comment

FANS

 

ΕΞΑΛΛΗ !!! Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez